Popis:
Výkon: 230 kW
Maximální rychlost: 35 km/h
Uspořádání pojezdu: C m2t
Hmotnost: 23 t
Hmotnost ve službě: 30 t
Délka: 8620 mm
Šířka: mm
Výška: 4020 mm
Průměr spřažených dvojkolí: 950 mm
Rozvor náprav: 3000 mm
PŘEHLED DOCHOVANÝCH HISTORICKÝCH ŽELEZNIČNÍCH VOZIDEL.
PARNÍ, MOTOROVÉ a ELEKTRICKÉ LOKOMOTIVY, MOTOROVÉ VOZY, PRŮMYSLOVÉ LOKOMOTIVY, TRAŤOVÉ STROJE.
PŘEHLED DOCHOVANÝCH HISTORICKÝCH ŽELEZNIČNÍCH VOZIDEL.
PARNÍ, MOTOROVÉ a ELEKTRICKÉ LOKOMOTIVY, MOTOROVÉ VOZY, PRŮMYSLOVÉ LOKOMOTIVY, TRAŤOVÉ STROJE.
Označení: CS 10 č.362, 310.901
Tovární označení: 11 Lo 1
Stav: příprava na rekonstrukci
Rok výroby: 1926, výrobní číslo: 362
Výrobce: Škodovy závody v Plzni
K vidění: ne, Turnov v péči KPŽ Českého ráje
Depo/ DKV: cukrovar Dobrovice, cukrovar Kropáčova Vrutice
Majitel: soukromé vlastnictví
Počet vyrobených kusů: 5
Popis:
Výkon: 230 kW
Maximální rychlost: 35 km/h
Uspořádání pojezdu: C m2t
Hmotnost: 23 t
Hmotnost ve službě: 30 t
Délka: 8620 mm
Šířka: mm
Výška: 4020 mm
Průměr spřažených dvojkolí: 950 mm
Rozvor náprav: 3000 mm
Označení: Krauss & Comp. No.2339, PRINZ ERICH, 300.203 Stav: provozní Rok výroby: 1890, výrobní číslo: 2339 Výrobce: Krauss & Comp., Linz …
Označení: A 920 Stav: vrak Rok výroby: 1929, výrobní číslo: 11873 Výrobce: Orenstein & Koppel, Berlin K vidění: Velké Březno Depo/ DKV/ Podnik: Srbsko – ministerstvo…
Označení: 1435 BS 200 č. 3579, 213.901 Osobní přezdívka: BéeSka Stav: provozní Rok výroby: 1954, výrobní číslo: 3579 Výrobce: ČKD Praha…