Výkon: 1546kW
Maximální rychlost: 110km/h
Uspořádání pojezdu: 2´C 1´ p3
Hmotnost lokomotivy bez tendru: 92 t
Délka: 14 938,5 mm
Šířka: 3120 mm
Výška: 4630 mm
Průměr spřažených dvojkolí: 1900mm
Průměr předních běhounů: 994 mm
Průměr zadních běhounů: 1258 mm
Tendr nyní: 923.003, původně: 930.005
Hmotnost tendru 923.1: 26,4 t
Hmotnost tendru vyzbrojeného: 59,6 t
Průměr dvojkolí: 995 mm
Historie:
1. výrobní série vyrobena v roce 1926, Škoda 10Lo1, ČSD 386.001 – 006.
Zkušební jízdy probíhaly v roce 1926, již s označením 387.001 až 06.
Podle evidence stály lokomotivy 387.001 a 02 1.500 000,- Kčs za kus.
Cena 1.2 mil. Kčs za kus účtována za 387.003 -006. Tendry řady 923.0 stály za kus 414 000,- Kč
2. série lokomotiv Škoda 10Lo2, ČSD 387.007-011 byla vyrobena roku 1930.
3. série Škoda 10Lo3 byla vyrobena v roce 1932 a to čísla 387.012-21.
4. výrobní série byla vyrobena takto:
1933 Škoda 10Lo4, ČSD 387.022-026
1934 Škoda 10Lo5, ČSD 387.027-029
1935 Škoda 10Lo6, ČSD 387.030-031
1936 Škoda 10Lo7, ČSD 387.032-033
5. série vyrobena v roce 1937 pod továrním označením Škoda 10Lo08.
ČSD označení 387.034-387.043.
Zdroj:
Archiv Škoda