Menu Zavřeno

387.017

Označení: 387.017, tov. označení Škoda 10Lo3

 

Stav: neprovozní v opravě

 

Přezdívka: Mikádo

 

Rok výroby: 1932, výrobní číslo 760

 

Výrobce: Škoda Plzeň

 

K vidění: Bratislava, ŽSR – Železničné múzeum Slovenskej republiky

 

Depo/ DKV: Přerov, Brno Horní Heršpice, Přerov

 

Majitel: ŽSR – Železničné múzeum Slovenskej republiky (do 1.1.2018 MDC ŽSR – VVÚZ Múzejno – dokumentačné centrum železníc Bratislava)

 

Počet vyrobených kusů: 43

 

Informace a údaje známé k datu 1.4.2018.

Kategorie:

Výkon: 1546kW

Maximální rychlost: 110km/h

Uspořádání pojezdu: 2´C 1´ p3

Hmotnost lokomotivy bez tendru: 92 t

Délka: 14 938,5 mm

Šířka: 3120 mm

Výška: 4630 mm

Průměr spřažených dvojkolí: 1900mm

Průměr předních běhounů: 994 mm

Průměr zadních běhounů: 1258 mm

 

Tendr nyní: 923.003, původně: 930.005

Hmotnost tendru 923.1: 26,4 t

Hmotnost tendru vyzbrojeného: 59,6 t

Průměr dvojkolí: 995 mm

 

Historie:

1. výrobní série vyrobena v roce 1926, Škoda 10Lo1, ČSD 386.001 – 006.

Zkušební jízdy probíhaly v roce 1926, již s označením 387.001 až 06.

Podle evidence stály lokomotivy 387.001 a 02 1.500 000,- Kčs za kus.

Cena 1.2 mil. Kčs za kus účtována za 387.003 -006. Tendry řady 923.0 stály za kus 414 000,- Kč

 

2. série lokomotiv Škoda 10Lo2, ČSD 387.007-011 byla vyrobena roku 1930.

 

3. série Škoda 10Lo3 byla vyrobena v roce 1932 a to čísla 387.012-21.

 

4. výrobní série byla vyrobena takto:

1933 Škoda 10Lo4, ČSD 387.022-026

1934 Škoda 10Lo5, ČSD 387.027-029

1935 Škoda 10Lo6, ČSD 387.030-031

1936 Škoda 10Lo7, ČSD 387.032-033

 

5. série vyrobena v roce 1937 pod továrním označením Škoda 10Lo08.

ČSD označení 387.034-387.043.

Zdroj:

Archiv Škoda