Popis:
Výkon: 1546 kW
Maximální rychlost: 120km/h
Uspořádání pojezdu: 2´C 1´ p3
Rozvod: Heusinger
Hmotnost lokomotivy bez tendru: 92,6 t
Délka: 14.938,5 mm
Šířka: 3.120 mm
Výška: 4.630 mm
Průměr hnacích dvojkolí: 1.950mm
Průměr předních běhounů: 1.044 mm
Průměr zadních běhounů: 1.308 mm
Tendr: 930.114
Hmotnost tendru 930.1: 21,9 t
Hmotnost tendru vyzbrojeného: 60,7 t
Průměr dvojkolí: 995 mm
- výrobní série vyrobena v roce 1926, Škoda 10 Lo1, ČSD 386.001 – 006.
Zkušební jízdy probíhaly v roce 1926, ale již s označením 387.001 až 006.
Podle evidence stály lokomotivy 387.001 a 02 1.5 mil Kč za kus.
Cena 1.2 mil. Kč za kus účtována za 387.003 -006. Tendry řady 923.0 stály za kus 414 000,- Kč.
- série lokomotiv Škoda 10 Lo2, ČSD 387.007-011 byla vyrobena rok 1930.
- série Škoda 10 Lo3 byla vyrobena v roce 1932 a to čísla 387.012-21.
- výrobní série byla vyrobena takto:
1933 Škoda 10 Lo4, ČSD 387.022-026
1934 Škoda 10 Lo5, ČSD 387.027-029
1935 Škoda 10 Lo6, ČSD 387.030-031
1936 Škoda 10 Lo7, ČSD 387.032-033
- série vyrobena v roce 1937 pod továrním označením Škoda 10 Lo8.
ČSD označení lokomotiv je 387.034-387.043.
Prameny a zdroje:
Státní oblastní archiv v Plzni, pracoviště Klášter 101, Nepomuk
Trojčité lokomotivy ČSD I, Miloš Kratochvíl, Vydol 2008, ISBN 80-86765-11-2